Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a židle YGNÁC s pracovní...
Jednomístná, výškově stavitelná školní žákovská lavice YGNÁC s pracovní...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Pěnové podložka ve tvaru kruhu nejenom zahřeje vaše tělo, ale také...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a jedné židle HUBERT s...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Víceúčelová školní židle vyrobená z kvalitního polypropylenu s kovovou,...
Kancelářská židle RENZO nabízí skvělou kombinaci prodyšné síťoviny a...
Kancelářské křeslo FERRO je ergonomická židle s moderním designem a...
Kancelářské křeslo KROM je ergonomická židle s moderním designem a...
Pomocí sady pokusů Voda 1 získají žáci a žákyně základní přehled a znalosti o získávání pitné vody, udržování její čistoty a jejím rozvodu.
Seznámit se s použitím a fungováním odstředivé pumpy pro čerpání vody v systému tlakového potrubí. Poznat pomocí pokusu ukázaný model vodovodního potrubí jako takový a pochopit princip jeho fungování. Pomocí vysoké nádoby názorně vysvětlit při demonstračním pokusu princip spojených nádob. Pochopit funkci vodojemu jako rezervoáru vody.
S vybavením této sady mohou žáci provádět různé pokusy při vyučování biologie: • Pozorování lupou • Sbírání drobných živočichů • Preparování a lisování částí rostlin a živočichů • Zhotovení a zkoumání mikroskopických preparátů • Bezpečné a snadné zhotovování řezů mikrotomem V transportním a úložném kufru s pěnovou vložkou. Materiál pro 15 skupin žáků.
S materiály sady Přírodní jevy mohou samostatně provádět jednoduché pokusy dvě až tři skupiny žáků. Pokusy probíhají rychle a dají se provést v běžné třídě. Všechny součásti jsou uloženy ve stabilním kufru. Kromě vody nic dalšího nepotřebujete. V přehledném návodu k provádění pokusů je popsáno více než 100 pokusů. Materiál pro 2 až 3 skupiny žáků
Vzduch je něco konkrétního, je to látka, která se dá „uchopit“. To všechno si většina mladších žáků a žákyň neuvědomuje. Proto se musí žáci s vlastnostmi vzduchu, které považují za samozřejmé, experimentálně seznámit, aby si o nich mohli vytvořit ucelenější představu.