Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a židle YGNÁC s pracovní...
Jednomístná, výškově stavitelná školní žákovská lavice YGNÁC s pracovní...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Pěnové podložka ve tvaru kruhu nejenom zahřeje vaše tělo, ale také...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a jedné židle HUBERT s...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Víceúčelová školní židle vyrobená z kvalitního polypropylenu s kovovou,...
Spojovací článek k pěnovým cihličkám. Tato šedá spojka je vhodná pro...
Spojovací článek k pěnovým cihličkám. Tato oranžová spojka je vhodná pro...
Překlad C6 je součást pěnové stavebnice cihliček. Tento šedý překlad se...
Překlad C6 je součást pěnové stavebnice cihliček. Tento oranžový překlad...
Překlad C4 je součást pěnové stavebnice cihliček. Tento šedý překlad se...
Překlad C4 je součást pěnové stavebnice cihliček. Tento oranžový překlad...
Sada pěnových cihliček obsahuje 720 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Sada pěnových cihliček obsahuje 720 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Sada pěnových cihliček obsahuje 576 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Sada pěnových cihliček obsahuje 576 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Sada pěnových cihliček obsahuje 432 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Sada pěnových cihliček obsahuje 432 kusů. Cihličky jsou vhodné pro děti...
Podkategorie
BITalino (r)evoluce je sada typu „vše v jednom“ s různými bio signálními snímači (EMG, EKG, EDA a EEG) a Bluetooth modulem pro bezdrátové streamování naměřených hodnot. Všechny snímače a aktivní prvky jsou samostatné a připojují se k základní desce propojovacím kabelem (Bluetooth modul, mikro kontrolér a modul s baterií).
Témata pokusů: * Změna otevření zorničky * Prostorové vidění * Stereoskopické vidění pomocí dvoubarevné metody * Stereoskopické vidění pomocí brýlí s prizmatickými čočkami (pravý 3D obraz) * Přizpůsobení barev u oka * Barvoslepost, vidění jasu/tmy (Purkyňův efekt) * Barvoslepost
Témata pokusů: * Změna otevření zorničky * Prostorové vidění * Stereoskopické vidění pomocí dvoubarevné metody * Stereoskopické vidění pomocí brýlí s prizmatickými čočkami (pravý 3D obraz) * Přizpůsobení barev u oka * Barvoslepost, vidění jasu/tmy (Purkyňův efekt) * Barvoslepost
Přehled pokusů: * 3 základní barvy * Vytvoření složených barev pomocí skládání barev * Určení podílů základních barev ze složených barev * Princip barevného vidění
Přístrojová souprava pro vyšetření fyziologie smyslů umožňuje provádění různých pokusů ohledně sluchu, zraku a hmatu. Všechny přístroje k tomu potřebné jsou umístěny v příručním kufříku. Přiložený návod na provádění pokusů na CD-ROM popisuje podrobně pokusy a teorii, která tvoří základ metod.
Znázornění různých stupňů citlivosti, mezních hodnot a fenoménu vnímání chvění a nikoliv rozdílů v chvění. Demonstrace šíření zvukových vln vzduchem (funkce bubínku) a rozdílu mezi vedením zvuku vzduchem a kostí.
Vaši žáci užasnou. Vidí hmyz svět opravdu takhle? Jednoduché pokusy s brýlemi simulujícími zrak složeného oka oživí vyučování. Vaši žáci si nyní mohou lépe představit, jak zvířata se složenýma očima vnímají svoje životní prostředí.
Ideální přístroj pro čelní výuku. Samostatné promítací optiky poskytují ostře vymezená barevná pole na plátně. Jednoduché, individuální nastavení zdrojů světla. Projekční vzdálenost pro celoplošnou projekci na plátně cca 30 cm. V zatemněné místnosti lze projekční vzdálenost zvětšit.
Účinek „nitroušní tekutiny” na smyslové buňky můžete znázornit otáčením skleněné trubice naplněné vodou (polokruhový kanálek). Svislá gumová destička se začne otáčet opačným směrem. Můžete také znázornit působení „tasemnice vrtohlavé”. S textem.
Klasické tabule pro kontrolu poruch vnímání barev dle Prof. Dr. Ishihary
Z pevné kašírované lepenky. Jednoduché, zaručující úspěšný výsledek. Pro skupiny žáků levná alternativa k dřevěné tyči. 15 měřicích tyčí s kopírovací šablonou k vedení protokolu a s informacemi pro učitele.
Pevná dřevěná tyč je jednoduchým, avšak spolehlivým měřicím nástrojem, kterým lze zjistit dobu reakce osoby provádějící pokus s přesností cca na 10 milisekund. Každá tyč má stupnici, na které lze odečíst dobu reakce. Asistující osoba tyč náhle pustí. Osoba provádějící pokus se snaží tyč co nejrychleji zachytit.
Tyto „brýle” demonstrují jednoduchým způsobem vznik podmíněného reflexu
Sada demonstruje optické vlastnosti čočky lidského oka. Lze demonstrovat i vady zraku a jejich korekci.
Model oka se silikonovou variabilní čočkou, pomocné čočky pro korekci krátkozrakosti a dalekozrakosti, zobrazovaný předmět.
Model slouží k demonstraci optických funkcí oka, jako je zobrazení předmětu na sítnici, akomodace oka (změna zakřivení čočky), krátkozrakosti a dalekozrakosti.
Rozsah dodávky: Slaná a sladká, hořká a kyselá chuť, 4 plastové lahvičky, 60 bavlněných tamponů a 30 schémat pro lokalizaci chuti, návod.
Stupeň: 2. stupeň ZŠ Brýle simulují řadu účinků, které může mít užívání drog nebo předávkování léky. Patří mezi ně dezorientace, změny v prostorovém vnímání, závratě, nedostatek koncentrace, zkreslené vidění, poruchy paměti a pocity euforie.
Extrémní simulace intoxikace alkoholem s přibližně 3,0 ‰ za soumraku. Příznaky selhání (jako je ztracená rovnováha, dvojité vidění, ztráta odhadu vzdálenosti atd.) Ve srovnání s brýlemi simulujícími s 1,0 ‰ je dopad výraznější. Lze provádět různé pokusy.
Dokonalá simulace intoxikace alkoholem pomocí brýlí: Ztracená rovnováha, dvojité vidění, ztráta odhadu vzdálenosti, matoucí prostředí, snížené vnímání (simulovaná koncentrace alkoholu přibližně 1,0 ‰).