Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Jednomístná, výškově stavitelná školní žákovská lavice YGNÁC s pracovní...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a židle YGNÁC s pracovní...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Pěnové podložka ve tvaru kruhu nejenom zahřeje vaše tělo, ale také...
Jednomístná školní žákovská sestava lavice a jedné židle HUBERT s...
Dvoumístná, výškově stavitelná školní žákovská sestava lavice a 2 židlí...
Zvýhodněná sada se skládá z 15 kusů stolů TRAPO, pomocí kterých můžete...
Školní žákovská židle HUBERT je opatřena sedákem a opěrkou z bukové...
Školní židle SLIM P nabízí polypropylenový, ergonomicky tvarovaný sedák...
Počítačová učebna obsahuje 8x dvoumístný PC stůl ADAM a 16x otočnou...
Počítačová učebna obsahuje 8x dvoumístný PC stůl ADAM a 16x žákovskou...
Taburet Pivot představuje vyváženost mezi stabilitou a flexibilitou....
Židle do mateřských škol spojuje tradiční design s moderním nádechem....
Školní židle s tradičním designem a moderním nádechem nabízí kombinaci...
Školní židle SLIM PROF na pístu je vybavena polypropylenovým,...
Vysoká školní židle SLIM G je vybavena pístem a polypropylenovým...
Podkategorie
Bio signály v reálném čase Simultánní hardwarová platforma pro snímání a bezdrátový přenos bio signálů Sada je dodávána se 4 profesionálními snímači (EMG, EEG, EDA, ECG) a umožňuje sběr dat se vzorkovací frekvencí až 3 000 Hz (na kanál) v 16bitovém rozlišení na všech 4 senzorech současně.
BITalino (r)evoluce je sada typu „vše v jednom“ s různými bio signálními snímači (EMG, EKG, EDA a EEG) a Bluetooth modulem pro bezdrátové streamování naměřených hodnot. Všechny snímače a aktivní prvky jsou samostatné a připojují se k základní desce propojovacím kabelem (Bluetooth modul, mikro kontrolér a modul s baterií).
Témata pokusů: * Změna otevření zorničky * Prostorové vidění * Stereoskopické vidění pomocí dvoubarevné metody * Stereoskopické vidění pomocí brýlí s prizmatickými čočkami (pravý 3D obraz) * Přizpůsobení barev u oka * Barvoslepost, vidění jasu/tmy (Purkyňův efekt) * Barvoslepost
Témata pokusů: * Změna otevření zorničky * Prostorové vidění * Stereoskopické vidění pomocí dvoubarevné metody * Stereoskopické vidění pomocí brýlí s prizmatickými čočkami (pravý 3D obraz) * Přizpůsobení barev u oka * Barvoslepost, vidění jasu/tmy (Purkyňův efekt) * Barvoslepost
Přehled pokusů: * 3 základní barvy * Vytvoření složených barev pomocí skládání barev * Určení podílů základních barev ze složených barev * Princip barevného vidění
Přístrojová souprava pro vyšetření fyziologie smyslů umožňuje provádění různých pokusů ohledně sluchu, zraku a hmatu. Všechny přístroje k tomu potřebné jsou umístěny v příručním kufříku. Přiložený návod na provádění pokusů na CD-ROM popisuje podrobně pokusy a teorii, která tvoří základ metod.
Znázornění různých stupňů citlivosti, mezních hodnot a fenoménu vnímání chvění a nikoliv rozdílů v chvění. Demonstrace šíření zvukových vln vzduchem (funkce bubínku) a rozdílu mezi vedením zvuku vzduchem a kostí.
Funkční model podle Bischofa 5 modelů pro skupinovou práci + vždy 5 konkávních a 5 konvexních čoček, 5 svíček a informace pro učitele. Pracovní témata: vnímání světla a tmy, prostorové vnímání, rozpoznávání forem, účinek oční čočky, dalekozrakost s korekcí, krátkozrakost s korekcí, lokalizace tzv. "slepé skvrny".
Vaši žáci užasnou. Vidí hmyz svět opravdu takhle? Jednoduché pokusy s brýlemi simulujícími zrak složeného oka oživí vyučování. Vaši žáci si nyní mohou lépe představit, jak zvířata se složenýma očima vnímají svoje životní prostředí.
Ideální přístroj pro čelní výuku. Samostatné promítací optiky poskytují ostře vymezená barevná pole na plátně. Jednoduché, individuální nastavení zdrojů světla. Projekční vzdálenost pro celoplošnou projekci na plátně cca 30 cm. V zatemněné místnosti lze projekční vzdálenost zvětšit.
Tento model jednoduchým a přesvědčivým způsobem vysvětluje těžce pochopitelný proces akomodace (zaostřování) lidského oka.
Účinek „nitroušní tekutiny” na smyslové buňky můžete znázornit otáčením skleněné trubice naplněné vodou (polokruhový kanálek). Svislá gumová destička se začne otáčet opačným směrem. Můžete také znázornit působení „tasemnice vrtohlavé”. S textem.
Klasické tabule pro kontrolu poruch vnímání barev dle Prof. Dr. Ishihary
Z pevné kašírované lepenky. Jednoduché, zaručující úspěšný výsledek. Pro skupiny žáků levná alternativa k dřevěné tyči. 15 měřicích tyčí s kopírovací šablonou k vedení protokolu a s informacemi pro učitele.
Pevná dřevěná tyč je jednoduchým, avšak spolehlivým měřicím nástrojem, kterým lze zjistit dobu reakce osoby provádějící pokus s přesností cca na 10 milisekund. Každá tyč má stupnici, na které lze odečíst dobu reakce. Asistující osoba tyč náhle pustí. Osoba provádějící pokus se snaží tyč co nejrychleji zachytit.
Tyto „brýle” demonstrují jednoduchým způsobem vznik podmíněného reflexu
Experimenty se zpětnými brýlemi v rámci biologie a přírodních jevů dávají vědcům motivaci k tomu, aby se hlouběji zabývali funkcemi lidského zraku a mozku. Vizuální vjemy novorozených dětí je možno měřit.
Sada demonstruje optické vlastnosti čočky lidského oka. Lze demonstrovat i vady zraku a jejich korekci.
Model oka se silikonovou variabilní čočkou, pomocné čočky pro korekci krátkozrakosti a dalekozrakosti, zobrazovaný předmět.
Model slouží k demonstraci optických funkcí oka, jako je zobrazení předmětu na sítnici, akomodace oka (změna zakřivení čočky), krátkozrakosti a dalekozrakosti.
Rozsah dodávky: Slaná a sladká, hořká a kyselá chuť, 4 plastové lahvičky, 60 bavlněných tamponů a 30 schémat pro lokalizaci chuti, návod.